Terug naar > Actueel
Managementassistent/ office manager (24-32 uur)

Wij zijn per direct op zoek naar een communicatieve en doortastende managementassistent/ office manager. Vanuit ons kantoor in Amersfoort zijn wij werkzaam op het gebied van veiligheid, human factors en ergonomie. Daarbij richten we ons met name op de internationale transportsector (rail, water, weg, lucht), industrie, energiesector en de gezondheidszorg. Overheden, vervoerders, industriële multinationals en aannemers in binnen- en buitenland zijn onze opdrachtgevers.

Wij investeren wij in onze medewerkers en versterken we elkaars krachten. Tijdens de frequente voortgangsgesprekken kijken we samen naar jouw groei en zorgen we ervoor dat jouw ontwikkeling centraal staat. Een gezonde werk-privé balans en informele werksfeer vinden we erg belangrijk.
 

Wat ga je doen?

Je taken zullen onder andere bestaan uit het volgende:

  • Officemanagement. Hiertoe behoort onder andere:
    • Bieden van facilitaire ondersteuning (bijvoorbeeld beheren van de voorraad en verzorgen van de ordelijkheid van het kantoor);
    • Fungeren als centraal aanspreekpunt;
    • Ondersteunen bij HR-werkzaamheden (beheer personeelsreglement, personeelsadministratie, pensioenen, personeelsmutaties).
  • PR en communicatie:
    • Coördinatie communicatie;
    • Organiseren van netwerkbijeenkomsten;
    • Bijhouden van websites en LinkedIn.
  • Projectadministratie (controleren opdrachten en uren, verzorgen facturatie, maken van overzichten).

 

Onze ideale kandidaat

Als managementassistent/ office manager:

  • Heb je een relevante afgeronde opleiding;
  • Heb je een HBO werk- en denkniveau;
  • Heb je minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Heb je een ondernemende, positieve en enthousiaste persoonlijkheid die dingen goed regelt;
  • Ben je een sterke planner die let op alle details en snel kan schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Heb je een energieke en gedreven houding om bij te dragen aan de Human Safety Alliance, inclusief de nieuwe bedrijfsonderdelen;
  • Ben je een stressbestendige teamplayer die denkt in kansen en resultaatgericht kan werken;
  • Heb je een minimale beschikbaarheid van 24-32 uur in de week;
  • Heb je een perfecte beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift;
  • Kun je CRM en projectmanagement software je snel eigen maken.

 

Solliciteren?

Laat ons weten waarom. Als nieuwe Intergo collega moet je wel iets in huis hebben. Naast de benoemde ‘must haves’, zijn wij op zoek naar persoonlijkheid. Wie ben jij? Wat maakt jou zo goed?
Je sollicitatie (CV + motivatiebrief) kun je per mail sturen naar Alfred van Wincoop: info@humansafetyalliance.com

 

Over ons

Intergo is samen met LFI24 en Human Safety Academy onderdeel van de Human Safety Alliance. Samen staan we sterk in het toepassen van state-of-the-art kennis op het gebied van veiligheid, gebruiksvriendelijkheid en duurzaamheid. Onze gecombineerde omvang stelt ons in staat de grootste en meest veeleisende klanten te bedienen.

Datum van publicatie

22 februari, 2021

Category

Tags